Twitter, gjithnjë e më shumë pushime nga puna dhe rënie të reklamave: çfarë po bën Elon Musk?

Çfarë po bën, Elon? Të paktën 237 milionë njerëz – të cilët janë përdoruesit e përditshëm të Twitter – kanë pyetur veten që kur Musk bleu rrjetin social të zogut blu për 44 miliardë dollarë në tetor. Sipërmarrësi ekscentrik afrikano-jugor u shfaq në 1355 Market Street, në San Francisko, ku ndodhet selia e kompanisë, me planin ambicioz dhe të paqartë për të “ndihmuar njerëzimin” dhe “të ardhmen e qytetërimit” me një “shesh të përbashkët dixhital ku opinione të ndryshme mund të ndahet në mënyrë të shëndetshme, pa iu drejtuar dhunës”.

Rënie në reklama
Megjithatë, pas katër muajsh, vala e pushimeve nga puna që e çoi numrin e punonjësve nga 7500 në 2000 dhe preku shumë inxhinierë, duke dobësuar platformën nga pikëpamja teknologjike (vetëm në shkurt, ajo u rrëzua katër herë, krahasuar me nëntë në të gjithë 2022). Të dhëna negative edhe në frontin e reklamuesve: më shumë se gjysma e mijërave më të rëndësishëm u tërhoqën dhe ndaluan investimet në janar. Tashmë në nëntor, Musk duhej të përballej me një “rënie masive të të ardhurave” – ​​sipas fjalëve të tij – për shkak të shqetësimeve të atyre që investojnë në reklama në lidhje me lehtësimin e moderimit të përmbajtjes, i cili këtë javë ishte subjekt i një shtrëngimi.

Gjithnjë e më pak stabilitet
Cfare po ndodh? Ose më mirë: çfarë do të ndodhë me Twitter? Sipas kolumnistit të Financial Times, Jemima Kelly, ne jemi dëshmitarë të një “vdekjeje të ngadaltë dhe të mërzitshme”. Rrjeti social, shkruan Kelly, po e humbet veçantinë e tij edhe me seksionin Për ty, i prezantuar së fundmi përveç atij që ofron përmbajtjet e publikuara nga llogaritë e ndjekura nga përdoruesi dhe zgjedhja algoritmike e të cilit tenton të shpërblejë video, imazhe dhe postime virale. . “Ka tashmë Instagram për këtë,” thekson Kelly. Dhe TikTok, ne shtojmë. Siç u përmend, para së gjithash themelet po lëkunden: një grup punonjësish në Twitter dhe ish-punonjës i thanë New York Times se platforma është gjithnjë e më pak e qëndrueshme. Gazeta amerikane nënvizon: në muajt e fundit Musk ka mbyllur një nga tre qendrat kryesore të të dhënave të Twitter – atë në Sacramento – reduktoi ekipet që punonin në serverët dhe ruajtjen e cloud dhe besonte se mund të bënte pa ata që mbikëqyrnin ‘zonën.

Rritja e rrezikut për përdoruesit
Kjo nuk do të thotë se rrjeti social do të mbyllet ose zhduket në çdo moment, por se identifikimi dhe zgjidhja e menjëhershme e problemeve teknike do të jetë gjithnjë e më e vështirë. Në shkurt, për shembull, u deshën disa orë për të kuptuar pse disa përdorues nuk mund të postonin në Twitter dhe të kthenin gjithçka në normalitet. Ky hark kohor mund të rritet për shkak të ritmit të pushimeve nga puna, i cili në raundin e fundit të pak ditëve më parë përfshinte 200 persona, e barabartë me 10% të fuqisë punëtore, duke përfshirë menaxheren e produkteve Esther Crawford, e njohur për përjetësimin gjatë gjumit në zyrë. Pastaj janë eksperimentet e modelit të biznesit: Musk, ashtu si kolegët e tij në industri, po përpiqet të reduktojë varësinë e tij në reklamat me një ofertë të bazuar në abonim, Twitter Blue. Epo. Përveç që paketa përfshinte edhe vërtetimin me dy faktorë, gjë që i bën llogaritë më të sigurta, duke i ekspozuar kështu ata që nuk janë të gatshëm të paguajnë ndaj rreziqeve më të mëdha. Çfarë po bën, Elon?


This is a companion discussion topic for the original entry at https://zero1.al/2023/03/04/twitter-gjithnje-e-me-shume-pushime-nga-puna-dhe-renie-te-reklamave-cfare-po-ben-elon-musk/