Telegram sfidon WhatsApp me veçori të reja të Business

Aplikacioni i mesazheve Telegram po përgatitet të sfidojë WhatsApp dhe Meta’s Messenger me një grup të ri funksionesh të fokusuara në biznes dhe mbështetje për ndarjen e të ardhurave nga reklamat. I lançuar zyrtarisht këtë fundjavë pasi shpalli mundësinë për ta kthyer llogarinë tuaj personale në një profil biznesi, Telegram Business prezanton opsione si një faqe kryesore e personalizuar, si dhe aftësinë për të vendosur orarin e punës dhe përdorimin e përgjigjeve të konservuara, përshëndetjeve, chatbots, etiketat e bisedave dhe më shumë .

Ndarja e të ardhurave nga reklamat për kanalet publike
Ndërkohë, kanalet publike Telegram me të paktën 1000 abonentë tani mund të gjenerojnë 50% të të ardhurave nga reklamat e shfaqura në kanalet e tyre. Këto veçori vijnë në një kohë kur themeluesi i Telegram Pavel Durov ka thënë se pret që aplikacioni, i cili tani ka më shumë se 900 milionë përdorues, të bëhet fitimprurës deri në vitin 2025.

Karakteristikat e reja të biznesit të Telegram përfaqësojnë një shtytje për fitimin e parave të platformës me synimin për një listim të mundshëm në bursë në të ardhmen. Në fakt, për të hyrë në Telegram Business, përdoruesit duhet të abonohen në Telegram Premium, plani me pagesë 4,99 dollarë në muaj që ofron veçori shtesë. Në janar 2024, Telegram Premium arriti në 5 milionë abonentë, me një ritëm rritjeje më të shpejtë se muajt e kaluar. Kjo tregon se si komponenti i biznesit dhe premium po bëhet vendimtar për përfitimin e Telegram, një objektiv themelor në funksion të listimit në bursë.

Karakteristikat e Telegram Business për bizneset
Telegram Business ofron mjete dhe veçori që mund të përdoren nga klientët e biznesit pa e ditur kodin. Bizneset mund të personalizojnë faqen kryesore, të caktojnë orarin e hapjes, të përdorin përgjigje të shpejta, përshëndetje dhe mesazhe larg, të kategorizojnë bisedat me etiketa me ngjyra dhe të krijojnë lidhje bisedash për veprime specifike. Për më tepër, ata mund të integrojnë bot Telegram për t’iu përgjigjur mesazheve në emër të tyre.

Këto veçori mund të sjellin konkurrencë në një treg ku aplikacionet Meta, si Messenger, Instagram dhe WhatsApp, mbajnë kontrollin e komunikimit të biznesit. Apple gjithashtu ka krijuar një vend të vogël në këtë hapësirë ​​me Apple Messages për Biznes, i cili përdoret nga kompani të ndryshme.

Fitimi i parave përmes abonimeve dhe ndarjes së të ardhurave nga reklamat
Përveç fitimit të parave përmes abonimeve Premium, Telegram gjeneron të ardhura përmes Telegram Ads dhe së fundmi njoftoi ndarjen e të ardhurave nga reklamat duke përdorur toncoin, një shenjë në blockchain TON. Kompania gjithashtu ka eksperimentuar me blockchain TON për të nxjerrë në ankand emrat e përdoruesve dhe ka lançuar një portofol kripto në të gjitha tregjet jashtë Shteteve të Bashkuara.


This is a companion discussion topic for the original entry at https://zero1.al/2024/04/02/telegram-sfidon-whatsapp-me-vecori-te-reja-te-business/