Sony prezanton PlayStation 5 Access Controller

Me rastin e Ditës Globale të Ndërgjegjësimit për Aksesueshmërinë (Dita Botërore e Ndërgjegjësimit për Aksesueshmërinë), Sony prezantoi kontrolluesin e ri të aksesit PlayStation 5. Është një pajisje e re që lejon lojtarët me dëmtime në lëvizje të shijojnë bibliotekën e PlayStation në një mënyrë “më të lehtë, më të shpejtë dhe më komode”.

Kontrolluesin e ri e kishim parë në fillim të janarit, të shfaqur për herë të parë për publikun me emrin Project Leonardo. Pajisja e Sony është në thelb një pajisje periferike shumë e personalizueshme që ju lejon të përshtatni kontrollet sipas nevojave tuaja fizike unike, lëvizjes dhe forcës.

Projekti u zhvillua me disa ekspertë të aksesueshmërisë dhe përfshin një gamë të gjerë komponentësh:

Kapele me shkop analoge (standarde, kube dhe top)
Kapele të butonave të jastëkut
Kapele të sheshta të butonave
Kapele të gjera të butonave të sheshta (mbulon dy çelësa njëkohësisht)
Kapakët e butonave të mbingarkuar (ideale për lojtarët me duar të vogla, pasi ata ulen më afër qendrës)
Kapakët e butonit të kurbës (të cilat mund të shtypen kur vendosen në anën e sipërme të komanduesit ose tërhiqen kur vendosen në anën e poshtme)
Etiketa të këmbyeshme të butonave për të personalizuar legjendën

Për më tepër, lojtarët mund të përdorin kontrolluesin Access në sipërfaqe të sheshta, ta rrotullojnë atë 360 gradë ose ta lidhin lehtësisht në një montim AMPS ose trekëmbësh. Ata gjithashtu mund të rregullojnë distancën e shkopinjve analogë nga kontrolluesi.

Kontrolluesi në formë rrethore ka katër hyrje AUX 3,5 mm që ju lejojnë të poziciononi në mënyrë optimale shkopinjtë sipas preferencave tuaja. Sigurisht, ndërfaqja e softuerit do të luajë një rol kyç, duke ju lejuar të hartoni çdo funksion të vetëm.

Gjithçka ndodh drejtpërdrejt përmes tastierës PlayStation 5. Konfigurimi fillon duke zgjedhur orientimin e preferuar për pajisjen. Më pas ju lejon të personalizoni funksionimin, duke aktivizuar ose çaktivizuar butonat individualë dhe duke zgjedhur hyrjen për secilin prej tyre. Lojtari do të jetë në gjendje të zgjedhë midis komandave të vetme ose të dyfishta për çdo çelës. Për më tepër, profilet mund të ruhen në tastierë duke kaluar shpejt nga njëri në tjetrin në varësi të zhanrit dhe lojës që luhet.

Një aspekt shumë interesant është kombinimi me pajisjet e tjera periferike të PlayStation. Në fakt, deri në dy kontrollues DualSense (ose DualSense Edge) mund të lidhen me Access Controller dhe të përdoren në të njëjtën kohë për të optimizuar menaxhimin e komandave për çdo rast përdorimi. Për më tepër, si dhe për kontrolluesin Edge, propozimi i ri do t’ju lejojë gjithashtu të rregulloni rezistencën e shkopinjve dhe “zonën e vdekur” relative.

E fundit por jo më pak e rëndësishme është funksioni “toggle”. Në thelb, ju mund të konfiguroni butonat për ta mbajtur hyrjen aktive edhe nëse nuk e shtypni vazhdimisht. Një mundësi e dobishme, për shembull, në lojëra garash ku nuk do të jetë e nevojshme të mbani të shtypur butonin e lidhur me përshpejtuesin për të lëvizur automjetin.

Për momentin, Sony nuk ka ndarë një datë të lëshimit dhe çmimin për kontrolluesin e ri, por më shumë informacion do të publikohet në muajt e ardhshëm. Për momentin ju referojmë në faqen zyrtare të blogut të PlayStation dhe në videon interesante të publikuar nga Sony për më shumë detaje.


This is a companion discussion topic for the original entry at https://zero1.al/2023/05/19/sony-prezanton-playstation-5-access-controller/